Inprobisazio librea jazz ikasleen artean elkarrekintza, musika identitatea eta musikaltasuna garatzeko tresna gisa

Egileak

  • Gonçalo Prazeres

Gako-hitzak:

elkarrekintza, musika identitatea, jazz musika inprobisatua, inprobisazioa, jazz irakaskuntza, praktikaren ikerketa

Laburpena

Artikulu honek jazz inprobisatuko musikako elkarrekintza-prozesuak eta parte hartzaile bakoitzaren nortasun musikalarekin dituen harremanak aztertzen ditu, jazzaren irakaskuntzaren testuinguruan. Inprobisazioarekin batera, elkarrekintza funtsezkoa da
jazzean, eragina baitu musika-identitatearen garapenean, gizarte-interakzioek identitate indibidualak taxutzen dituzten antzera. Azterlanak kasua aztertzeko ikuspegi bat erabiltzen du jazz-ikasle talde batetik, eta hainbat geruzatako metodologia erabiltzen du
ikerketaren helburuak betetzeko.

Downloads

Argitaratuta

2024-09-26

Zenbakia

Atala

Artikuluak