La educación musical reglada en los inicios del jazz: N. Clark Smith y Zelia Breaux

Egileak

  • Fernando J. Ortiz de Urbina Rodríguez

Gako-hitzak:

benetakotasuna, musika-hezkuntza, Emantzipazio Legea, N. Clark Smith, primitibismoa, solfeoa, Zelia Breaux

Laburpena

Hainbat arrazoi direla eta, besteak beste afroamerikar gizartearen identitate-bultzada bereizgarria edo jazzaren osagai afrikarra primitibo gisa asimilatzea, ikerketa historikoak ez dio behar bezala heldu jazz-musikarien lehen belaunaldien musika-hezkuntza arautuari. Hala ere, Emantzipazio osteko joera soziekonomikoek, dokumentu historikoek eta testigantza pertsonalek adierazten dutenez, jazzaren jatorria bat etorri zen gizarte
afroamerikarrak hezkuntzan izan zuen bultzadarekin, Europako ereduan oinarritutako musika-formazioa barne hartzen zuena.

Downloads

Argitaratuta

2022-09-20

Zenbakia

Atala

Artikuluak